
Nabízíme individuální poradnu (asistenci) při řešení vašich konkrétních problémů. Zpravidla je dokážeme vyřešit do 30 minut, a v takovém případě je naše asistence bezplatná. Jestliže je řešení časově náročnější, můžete si rezervovat ještě jeden bezplatný termín nebo se dohodnout na individuálním řešení.
Technickou podmínkou je vaše připojení k internetu a telefonické spojení. Až si zarezervujete termín poradny, budeme vás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. S naší asistencí si nainstalujete jednu z aplikací pro vzdálenou správu vašeho zařízení a vše pak bude fungovat v zásadě stejně, jako bychom u něj seděli a pracovali společně.
Možné termíny pro rezervaci bezplatných třicetiminutových relací v současném a následujícím týdnu vidíte v níže uvedených tabulkách. Obsazené termíny jsou barevně zvýrazněny, ostatní jsou volné.
Současný týden
Úterý | Středa | Čtvrtek |
20. 4. | 21. 4. | 22. 4. |
15:00 – 15:30 | 15:00 – 15:30 | 15:00 – 15:30 obsazeno |
15:30 – 16:00 | 15:30 – 16:00 | 15:30 – 16:00 |
16:00 – 16:30 | 16:00 – 16:30 | 16:00 – 16:30 |
16:30 – 17:00 | 16:30 – 17:00 | 16:30 – 17:00 |
Následující týden
Úterý | Středa | Čtvrtek |
27. 4. | 28. 4. | 29. 4. |
15:00 – 15:30 | 15:00 – 15:30 | 15:00 – 15:30 |
15:30 – 16:00 | 15:30 – 16:00 | 15:30 – 16:00 |
16:00 – 16:30 | 16:00 – 16:30 | 16:00 – 16:30 |
16:30 – 17:00 | 16:30 – 17:00 | 16:30 – 17:00 |
Volný termín si v tabulkách můžete vyhlédnout a následně rezervovat prostřednictvím kontaktního formuláře ZDE.
Povinnou součástí rezervace je uvedení vašeho jména a příjmení, e-mailu i telefonního čísla – aby vás správce systému mohl následně kontaktovat. Se všemi údaji budeme pracovat souladu s platnými právními předpisy, zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a zákonem č.127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.